به همین زودی ها
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : fereshteh       

به خدا نه دیوانه ام نه روانی...
در شهر پرسه که میزنم میبینم

همه چیز و همه کس سر جایشان هستند...
فقط جای تو اینجا کنار من خالیست...
من هم تصمیم دارم به همین زودی ها

جای خودم را خالی کنم...
تا بدانی هنوز هم از تو تقلید میکنم...
حتی در ناپدید شدن....



نظرات شما عزیزان:

shaskhin
ساعت9:47---19 اسفند 1392
عزيزم ايميلمو برات گذاشتم.منتظر جوابتم عزيزم
پاسخ:سلام شاسخین جونم امشب بهت سر میزنم


دختر خوشمله
ساعت3:31---7 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای
پاسخ:سلام ممنون که بهم سر زدی.الان میام سایتت


shaskhin
ساعت0:28---7 اسفند 1392
سلام عزيزدلم خوبى؟؟كجا ميتونم باهات خصوصى صحبت كنم؟؟
پاسخ:سلام نیلوفرجونم شماره تماس بزاربرات زنگ بزنم
پاسخ:اجی جونم منتظرتم.یا ادرس ایمیلتو بزار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: